Dupa un an si 4500 de clienti noi, ClusterCS participa la IMWorld 2017

Dacă am face un top al business-urilor românești de succes din sfera IT am strânge o listă destul de mare iar ClusterCS cu siguranță se va află pe această. Probabil chiar în top 100 sau top 50 dacă filtrăm doar business-urile ce se adresează în special clienților internaționali.

Se pare că este imposibil să treacă 30 de zile fără să menționez pe rețelele sociale despre ClusterCS, sau chiar mai mult, să scriu un articol nou sub această etichetă. Prin urmare, astăzi, în a nouă zi de “climat tropical”,  deși fac față cu greu căldurii și îmi este destul de dificil să mă concentrez fără AC, trebuie să mă pun pe tastat și să adaug o știre foarte importantă.

ClusterCS participă pentru a doua oară la IMWorld 2017

În urmă cu un an, imediat după lansarea ClusterCS, aceștia au participat la IMWorld 2016 alături de alte nume importante precum ETA2U, Media Sat, Hewlett Packard Enterprise și alții. Participarea s-a dovedit una benefică pentru echipa din spatele proiectului, însă pentru mai multe detalii am contactat-o pe Iuliana Constantin, Directorul de Comunicare și PR al ClusterCS, care mi-a comunicat următoarele:

“Experiența de anul trecut de la IMworld a fost una foarte pozitivă pentru echipa noastră. Ne întoarcem la IMworld cu forțe noi și dorim să vedem feedbackul de la developerii români deoarece, să fim serioși, toată lumea știe că developerii români sunt cei mai buni. Vă așteptăm cu drag la standul nostru pentru a testa produsul, și pentru a discuta despre cum ClusterCS va poate face munca mai ușoară.”

Iuliana Constantin - Directorul de comunicare si PR al ClusterCS
Iuliana Constantin – Directorul de comunicare si PR al ClusterCS

Cum a evoluat business-ul ClusterCS după un singur an?

 

Pe steroizi aș zice eu. Au reușit să adune peste 4500 de clienți din toată lumea, au zeci de parteneriate cu nume foarte mari din lumea cloudului și jucători din big data, iar aici trebuie să menționez de Digital Ocean, AWS (Amazon Web Services), SoftLayer și NGINX și au primit două award-uri din partea FinancesOnline.com despre care v-am scris și în articolul precedent.

Bun! bun! Și totuși ce este mai important decât evoluția business-ului în sine? Păi evoluția produsului ClusterCS, iar despre asta vă pot scrie informații la prima mână, deoarece “au grijă de serverul meu” încă din anul 2016 când m-au surprins cu probabil cea mai dinamică și proactivă echipă de suport tehnic cu care am intrat în contact până acum.

Nu sunt plătit să îi laud, însă oamenii chiar merită tot respectul, în special după nefericita situație prin care Namebox și clienții acestora au trecut, moment în care ClusterCS și-a pus întreaga echipă tehnică și resursele, în mod gratuit, la dispoziția oricui are nevoie de ajutor pentru recuperarea datelor. Nu au făcut asta pentru bani sau reclamă, deoarece target-ul companiei este cu totul altă categorie de clienți, însă au dat dovadă de, sa ii zicem, responsabilitate socială.

Cum a evoluat produsul ClusterCS?

Excelent. În urmă cu un an avea o interfață extrem de simplă, un wizzard de instalare și configurare foarte ușor de utilizat, fiind aproape în totalitate automat și un panou de administrare super eficient. În cursul acestui an interfața a fost îmbunătățită, platforma se încărcă rapid și au fost adăugate funcții noi precum generarea de certificate SSL cu doar un simplu click, smart nginx caching care face site-urile “să zboare” și o mulțime de îmbunătățiri și tweekuri ale produsului.

Sunt convins că până la final de an departamentul de R&D o să vină și cu alte noutăți și funcții noi, poate chiar cu auto installere pentru platformele populare gen WordPress, Drupal, Joomla și (de ce nu) platforme de eCommerce. Iar dacă tot am menționat de comerț online, trebuie să menționez că serverele administrate prin ClusterCS, în special cele de la webland, chiar fac față cu brio nu la sute de vizitatori, ci la câteva zeci de mii de oameni simultan.

O dovadă cât se poate de clară în acest sens putem vedea la Andrei Laslau, care a făcut public pe profilul acestuia de Facebook o imagine cu o statistică din Google Analytics ce afișează nu mai puțin de 27 de mii de vizitatori aflați simultan pe site-ul acestuia.

După aproximativ două ore de scris, mă opresc aici, cu un articol de circa 700 de cuvinte despre ClusterCS și o scurta prezentare după un an de activitate. Nu știu dacă ajung la IMWorld 2017 însă dacă o voi face cu siguranță le voi vizita standul expozițional. Până atunci să auzim de bine și să nu avem parte de downtime!

Pasionat de IT, electronică și proiecte DIY?
Abonează-te la canalul meu de youtube!

Lasa si tu un comentariu!